2015-07-13

Boodskap In Die Vorm Van 'n Stoel: JHWH Regeer


Skryf en gee dit vir nou:
Al staan julle vas op julle huidige pas
En al skree julle gas op julle huidige graf
Ek gee julle nie oor aan 'n wilde aasvoël
Maar gee nuwe wyn vir julle siele se saadkool
Ek breek die dam weg van sy plek in die son
En skree teen die lugstroom 'n klank van beton
Julle skaamtelose gedrag word geopenbaar met mag
En met stokke en sekels sal julle 'n tuin vir My plant

Julle dogters en seuns sal as dienaars wees
Maar nie vir vreemdes of inboorlinge se gees
Maar as knegte in hulle eie huis
En met My gesegde sal hulle vergruis
Elke onreine ding en naakte leuen
En met hulle voete sal die aarde van dreun
Julle oudstes sal as versorgers optree
En julle mans en vrouens sal met genoeë dit betree

Kaalstropers en mot of vlieg
Sal wegkwyn sonder gerief
En 'n arrestasie van selfaangestelde leiers
Sal met een maatstaf rond wieg
En hulle sal aan niks uitvoering kan gee of beplan
Want sonder My aanwysings, is hulle tog al geen span
Maar onbekende, minderwaardige geselskap
Sal die voorbeeld in kom neem met volle trap
Om die hoogmoedige te verlaag in sy eie hangmat