2015-06-18

Die Trapmat

Ek, het 'n probleem met die aardse mense.  As ek om my heen kyk en sien hoedat mense mekaar verneder, aanrand, vloek en dan nog 'n "dankie" kan sê daarvoor, dan verbaas dit my heeltemal nie oor die strafgerig wat tans besig is om te ontplooi, en die groot see waters wat gaan kom nie.

Ek is moeg om te lees, te hoor en te sien, hoedat mense vir andere kan verstoot en sleg sê, net omdat die persoon swak, arm of onversorg lyk.  Ek is veral moeg vir die konstante kamma omgee van mense, wat, as hulle iets lees oor arm mense, of hoedat andere sukkel, net een sin uit hulle kele kan opoffer, en dit is:  "AS EK KON, SOU EK HELP."  Wat bedoel julle eintlik hiermee?

Die FEIT, dat jy hierdie patetiese sin kan gebruik, weerspieël jou verhouding met God!  Met ander woorde:  AS JY KON, SOU JY HOM GEHOORSAAM WEES, EN SY GEBOOIE DOEN.  AS JY KON, SOU JY JOU MEDEMENS HELP EN NAASTELIEFDE BEOEFEN.  AS JY KON, SOU JY MISKIEN EERS DIE BALK UIT JOU EIE OOG NEEM, SODAT JY KON SIEN.

Maar, jy kon nie.  Jy kon nie jou medemens help nie.  Jy kon nie vir God ken nie.  Jy kon nie tot bekering kom nie en jy kon nooit tot die besef kom, dat deur jou sinnetjie van "AS EK KON...", DAT JY DIE EEN IS WAT ARM IS.

SUID-AFRIKA, JULLE SPOEG IN DIE GESIG VAN DIE HEER.

2 Konings 20:17
[17]  Kyk, daar kom dae dat alles wat in jou huis is en wat jou vaders tot vandag toe opgehoop het, na Babel weggevoer sal word; daar sal niks oorbly nie, sê die HERE.